Star Wars Gangsta Rap animation

Per fi he acabat el curt de Jabba the Hutt, que al final s’ha convertit en un videoclip gangstarap de la mà de lord Vader. Realment només el vaig començar per ganes de fer alguna cosa i plantejar els personatges amb el meu estil. Vaig començar a fer plànols i el tema va estar un bon temps parat, ja que no tenia ni idea de que podia projectar l’R2. Al final vaig trobar aquesta cançó i em va anar perfecte.

Guest starring: Oola (la Twi’lek), Salacius Crumb (el bitxo que te a la cua), Bib Fortuna (el majordom),  Boba Fett, Ree-yees (el dels tres ulls), Squid Head, un Jawa sense nom i un guàrdia Gamorreano que passava per allà.

Per cert, en aquesta web hi han tooots els toys dels personatges de la trilogia clàssica en frente/perfil/espalda, és curiós, a mi em va anar bé per copiar-los; 

http://www.paskovics.com/rogue-collection/rotjshowcase.htm

3 pensamientos en “Star Wars Gangsta Rap animation

  1. oleeeee!! siiiiiii! dele dele…dan ganas de ver desenlace y demas! mmmm…no se pero el tio esta dale que dale a la pipa…y asi en plan de fumada como viaje astral vease momento Dumbo borracho…seria interesante a la vez que gracioso…lo dejo en el aire hahahahah

  2. Jejje gràcies! A ver si el segueixo….sip

    Lo del Dumbo brutal… un heroe disney borrachuzo… un clàssic! Ho puc fer…però respecto massa star wars… (xd és broma)

    Un saludo jaloneitor!

  3. Moola xD, que hi fa el de mars attacks allà?

    Ie, t’anava a dir, lo de inglorious basterds, m, si us va bé aquest divendres diaa…23, pos eso. Jo mu e apuntat i la denise kurra de tarda el dia següent.

    Pos eso, em dius algo, quan ho llegeixis.

Responder

